כרך 22

גאמעה- כתב עת לחינוך ומדעי חברה כרך 22 (2019)
 
עורכת ראשית: ד"ר רימאא דעאס
מרכזת כתב העת: גב' סאאדה אבו סגיר
צוות עריכה - ג'אמעה: פרופ' ח'אולה אבו בקר, פרופ' יוסף טובי, ד"ר נוהאד עלי, ד"ר אסמהאן מסרי, ד"ר רוזלנד דעים, ד"ר עביר ותד, ד"ר פאאדה אבו מוך, ד"ר איבתסאם עבד אלחאלק, ד"ר קותייבה אגבאריה, ד"ר גמאל אבו חוסיין, ד"ר מוחמד זיאד, ד"ר עאדל שקור
 
- השפעת עמדות תלמידים כלפי קריאה חופשית על תוצאות מבחני המיצ"ב בשפה הערבית בבתי הספר היסודים הערבים בישראל
[ד"ר היפאא מגאדלה: מכללת אלקאסמי לחינוך, ומר חוסאם אבו חרירי: מכללת אלקאסמי לחינוך]
   
- מידת קליטתן והשתלבותן החברתית והלימודית של סטודנטיות ערביות בדואית במוסדות להכשרת מורים בישראל
[ד"ר אברהים אסמעיל אבו עג'אג': מרכז פסג"ה תל- שבע]
   
- תפקידה של הגננת לקידום למידה מיטבית בגיל הרך באמצעות "למידה מבוססת פרויקטים" (PBL)
[ד"ר אביבה אבידן: המכללה האקדמית גורדון - חיפה, וגב' ויולט מאיר: מנהלת אשכול גנים בתל אביב]
   
- חברה לילדים בחינוך ביתי
[ד"ר אבישג אדרי: מכללת חמדת הדרום ומכללת לוינסקי, ופרופ' הנרייט דהאן כלב: אוניברסיטת בן גוריון]
   
- מגדר, ניהול ומוטיבציה בקרב מורים במערכת החינוך הערבית בישראל
[ד"ר אסמהאן מסרי- חרזאללה: מכללת אלקאסמי לחינוך, ופרופ' ח'אלד עראר: מכללת אלקאסמי לחינוך]
   
- קידום מחוננות ומצוינות בחינוך
[ד"ר סאאיד בשארה: מכללת אלקאסמי לחינוך, ומר' עבד אלרחמן סמארה: מכללת בית בירל]
- עבודות הגמר בלימודי תואר שני לחינוך – מה הן משקפות?
[ד"ר נגה מגן-נגר: המכללה האקדמית גורדון, וד"ר רוקסנה רייכמן: המכללה האקדמית גורדון]
- תפיסתם של מנהלים בבתי ספר ערביים את המושג "שיווק בית ספרי", ועמדתם לגביו: הבדלים בין מנהלי על-יסודי למנהלי יסודי
[ד"ר וליד דלאשה: מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה, וד"ר איהאב זובידאת: מכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה]

 

כל הזכויות שמורות © מוסדות אלקאסמי